Garantie en service

Garantie en serviceGarantie en service

Tomzorg levert u producten van de beste kwaliteit. Dit is ons uiterste streven en dit gaat dan ook bijna altijd goed! Echter zoals met alles in het leven kan het niet altijd rozengeur en maneschijn zijn… Soms kan het gebeuren dat er iets mis is of mis gaat met uw product.

Wij vinden het belangrijk om dan samen te zoeken naar een oplossing. Mocht er iets kapot gaan of niet goed zijn met uw product, is het allereerst belangrijk dat u contact met ons opneemt. Dat kan via de telefoon op: 085 021 24 24, of via de e-mail: info@tomzorg.nl. Wanneer u dit heeft gedaan, zullen wij in overleg met u op zoek gaan naar de beste oplossing.

Voorbeelden van onze garantie en service:

  • Is er een onderdeel van uw product kapot? En bent u zelf in staat om dit onderdeel te vervangen? Bel ons, dan sturen wij zo snel mogelijk dit nieuwe onderdeel naar u op.
  • Is het probleem groter en is het gehele product kapot? En kunt u het zelf niet (meer) repareren? Dan kunt u het product in de originele doos naar ons opsturen. Het is dus ontzettend belangrijk dat u ten alle tijden de doos waarin het product geleverd wordt bewaard! Deze doos is kwalitatief goed, waardoor uw product veilig bij ons op kantoor aankomt. Wanneer het pakket bij ons op kantoor is, repareren wij uw product, en sturen hem zo snel mogelijk weer naar u terug.
  • Woont u dichtbij onze vestiging in de buurt? Dan kunt u ook altijd langskomen. Bel ons dan even van tevoren, zodat wij genoeg tijd voor u hebben om het garantiegeval op te lossen!

Wij wensen u met de garantie en service van Tomzorg, veel en vooral lang plezier van uw aankoop!

Was dit artikel nuttig?

Related Articles

Leave A Comment?