Veilig shoppen

Hulp nodig? 085-021 24 24
of stuur een berichtje

Winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Klanten geven 
Tomzorg een 9,1/10

Gratis levering in NL
vanaf €37,50 (BE €4,95)

Betaal pas na
ontvangst

GARANTIEVOORWAARDEN

GARANTIEVOORWAARDEN

Tomzorg levert alleen kwalitatief hoogwaardige producten die aan alle kwaliteitseisen en veiligheidseisen voldoen, alle producten hebben bijvoorbeeld een CE Keurmerk. Hiermee wil Tomzorg u verzekeren van een lange levensduur en veilig gebruik van uw product.

Tomzorg geeft u dan ook volledige garantie op alle onderdelen van uw product die niet aan slijtage onderhevig zijn. In de Nederlandse wet staat geen vaste periode maar de periode wat je van een betreffend deugdelijk product mag verwachten. Zie https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/wettelijke-garantieperiode-in-europa

Reparaties onder garantie;

Mocht er onverhoopt toch bij aflevering of gedurende het gebruik iets aan uw product mankeren wat binnen de garantievoorwaarden valt dan wordt dit natuurlijk kosteloos door Tomzorg verholpen. Hiervoor zijn 2 mogelijkheden;

Reparatie op afstand: U geeft aan welk onderdeel iets mankeert of niet goed functioneert en zendt ons het unieke productnummer van het product toe samen met een foto van het mankement. Als het een relatief simpele reparatie betreft stuurt Tomzorg u dan kosteloos een vervangend onderdeel toe wat u zelf kunt vervangen.

Reparatie door Tomzorg: Hiervoor kunt u uw product bij Tomzorg bezorgen of naar Tomzorg toesturen. Onze technische specialist zorgt ervoor dat uw product weer in top conditie aan u wordt teruggestuurd. Vooraf krijgt u een duidelijke offerte van de kosten van de reparatie, dus u ervaart nooit verrassingen achteraf. Tomzorg heeft geen technische dienst die ter plaatse het product kan komen repareren. U dient u het product bij ons in Loosdrecht terug te komen brengen, of te laten bezorgen, om de reparatie uit te voeren. U kunt zelf het product komen brengen of u stuurt deze kosteloos per post toe (u dient het product dan wel bij een post.nl punt af te geven). Tomzorg repareert het product en stuurt het kosteloos weer aan u terug. 
Let op, als na inspectie blijkt dat uw reclamatie niet onder de garantie valt of dat er na inspectie niets aan het product mankeert zijn de gemaakte kosten voor uw rekening, hieronder vallen bijvoorbeeld eventuele verzend-of voorrijkosten.
Als u een product terugstuurt waarbij u heeft afgesproken dat wij de retourkosten betalen is het zo dat wij alleen het standaard tarief a € 6.95 betalen, als u ervoor kiest om het met een duurdere methode te versturen is dat voor uw eigen rekening.

Reparaties die buiten de garantie vallen;

Onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn vallen helaas buiten de garantie. Dit betekent dat bijvoorbeeld slijtage aan remmen, verbogen en /of gebroken remkabels, geknikte electra kabels enz. niet onder de garantie vallen omdat deze afhankelijk zijn van gebruik en/of gebruiksintensiteit. Mocht de reparatie buiten de garantie vallen dan kunt u bij Tomzorg terecht om uw product weer in topconditie te laten brengen.

NOTE; Bewaar altijd de verpakking van uw product zodat u in geval van een reparatie  deze in de doos aan ons kan toesturen. De kartonnen verpakking is altijd eenvoudig plat op te vouwen zodat deze niet al te veel ruimte inneemt.
            U bent zelf verantwoordelijk voor het retoursturen van het product.

Terug naar de homepage >>

Contactgegevens

* Verplichte velden