Veilig shoppen

Hulp nodig? 085-021 24 24
of stuur een berichtje

Winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Klanten geven 
Tomzorg een 9,1/10

Gratis levering in NL
vanaf €37,50 (BE €4,95)

Betaal pas na
ontvangst

Retouren bij Tomzorg.nl hoe gaat dat in zijn werking?

Aanspraak maken op uw herroepingsrecht?

Na ontvangst van uw bestelling kunt u de doos openen en het product eruithalen, u kunt dan het product even binnen proberen. Wanneer het u dan niet bevalt kunt u het terugsturen door gebruik te maken van uw herroepingsrecht. Als u met de producten naar buiten gaat zullen er waarschijnlijk gebruikssporen op het product komen en neemt Tomzorg ze niet meer terug (het schoonmaken van de wielen voldoet niet). U kunt gebruik maken van uw herroepingsrecht voor alle producten die u bij Tomzorg kunt bestellen behalve hygieneproducten zoals bijvoorbeeld postoelen, matrassen, toiletverhogers enz. Ook komen producten die op u verzoek door ons in elkaar zijn gezet niet in aanmerking voor retour sturen of het herroepingsrecht.

Als u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht moet u ervoor zorgen dat het product uiterlijk binnen 30 dagen na de factuurdatum weer bij ons retour is, de kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Om het proces goed te laten verlopen vragen wij u om ons formulier in te vullen, en dit samen met het product in de verpakking mee te sturen en het formulier daarnaast ook te mailen naar info@tomzorg.nl.

Tomzorg accepteert alleen retourzendingen in onbeschadigde en de originele verpakkingen. U krijgt het aankoopbedrag teruggestort uiterlijk binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst van het product via het aangegeven bankrekeningnummer op het formulier, minus de betaaltoeslagen indien u betaalmethode heeft gekozen waarop een betaaltoeslag zit.

U kunt het product na ontvangst niet meteen met de bezorger mee teruggeven, de bezorger is niet gemachtigd om het product weer van u aan te pakken. u moet het product zelf voor verzending aanbieden of retourbrengen bij Tomzorg. Indien u het product aan de deur weigert of dat het via het Post.nl afhaalpunt weer retour komt zullen de kosten van het retourtraject die dan via ons lopen in mindering worden gebracht op het terug te betalen bedrag. Als het product wat terugestuurd is beschadigd bij Tomzorg retour komt is Tomzorg gerechtigd om een percentage van de verkoopprijs in mindering te brengen op het originele retour te betalen bedrag. De hoogte hiervan is natuurlijk afhankelijk van de beschadiging(en). Mocht u dit voorstel dan niet accepteren kunt u natuurlijk altijd het product weer op komen halen of het weer opgestuurd krijgen tegen de normale vergoeding. Als u een product terugstuurt waarbij u heeft afgesproken dat wij de retourkosten betalen is het zo dat wij alleen het standaard tarief a € 6.95 betalen, als u ervoor kiest om meer te betalen dan is dat voor uw eigen rekening.

Het retourformulier downloaden

Ga naar het formulier >> 

Hoe gaat de ophaalservice in zijn werking (Binnen NL)

Zodra u wenst gebruik te maken van onze ophaalservice binnen Nederland, dan neemt u via de telefoon of E-mail contact met ons op. Wij willen dan graag weten:

  • welk product wij moeten ophalen,
  • of u nog een goede doos heeft,
  • en op welke dag het u uitkomt.

Er zijn drie soorten ophaalmogelijkheden en die hebben met de grote van het product te maken en het aantal dozen/producten.

  • € 9,95 voor kleine doos via PostNL (Rollator of kleiner)
  • € 19,95 voor een grote doos via DHL (Rolstoel, Postoel of vaste douchestoel)
  • Voor speciaal zorgtransport in overleg (voor Hooglaag bed of Sta-op stoel)

Het bedrag kan dan vooruit worden betaald of het kan van uw retourbedrag worden verrekend. Wij vragen u vriendelijk om het product ingepakt verzendklaar te hebben staan als de chauffeur het komt ophalen. U krijgt van het ophaalmoment ook een bevestiging van Tomzorg omtrent de dag en eventueel een tijdsindicatie. Mocht u het pakket/product niet verzendklaar hebben staan bij het afhaalmoment, dan kan het zijn dat de chauffeur het niet kan meenemen. Dit kan extra kosten met zich mee kan brengen.

U kunt het natuurlijk ook zelf versturen. Een kleine doos bij PostNL kost € 6,95. (Formaat 58 x 70 x 100 cm – Max 30 Kg - Prijsstelling PostNL 01-09-2018) Of u komt hem in de winkel terug brengen op maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00 uur op Rading 128, 1231 KD Loosdrecht. Daar kunt u ook gelijk een ander product meenemen, mocht u dat wensen.  

< Terug naar de Homepage

Contactgegevens

* Verplichte velden